Telefon: +36 30 944 9448                         Email: info@bestroll.hu                                                   

Felmérés, Ajánlat, Garancia

Szükség van helyszíni felmerésre megrendelés esetén? 

Igen. Végleges árajánlatot minden esetben helyszíni felmérés alapján tudunk adni. Tájékoztató jellegű árat adunk az Ön által megadott információk alapján, de mivel biztosan nem tudhatjuk a beépíthető hely adottságait, így mindenképpen javasolt a pontosság érdekében a helyszíni felmérés.  

Kell fizetni a helyszíni felmérésért, szaktanácsadásért? 

Igen. Helyszíni felmérés során kell fizetni kiszállási költséget, melynek összege 5.000 – 10.000 Ft (a projekt nagyságától függően). Amennyiben a megrendelés mellett dönt ezt a költséget jóváírjuk az ajánlat összegéből. 

Mi a megrendelés menete? 

Megrendelés szándéka esetén az írásos árajánlatban válaszlevél formájában vissza jelzi számunkra, hogy mely tételeket szeretné megrendelni és milyen módon szeretné kifizetni. A Kifizetés történhet készpénzben vagy átutalással. Ezt követően díjbekérőt küldünk ki, a fizetendő előlegről. A kifizetést követően legyártjuk és beépítjük a megrendelt termékeket. A fenn maradó összeget felszereléskor kell kiegyenlíteni készpénzes kifizetéssel, vagy átutalással a beépítési napon. 

Kell előleget fizetni? 

Igen. Megrendelés esetén minden esetben előleget kell fizetni, amely az összegtől függőben 50-70 % lehet. Az előleget készpénzben vagy átutalás módján tudja kifizetni, melynek beérkezését követően kezdjük meg a gyártást. Fontos, hogy amíg az összeg nem kerül kifizetésre, addig nem kezdjük meg a gyártást.  

Mennyi idő telik el a megrendelés és a beépítés között? 

Az előleg beérkezésétől számított 5-10 munkanapon belül elkészítjük és felszereljük termékeinket. Napellenző esetén a gyártási idő 2 – 3 hetet vesz igénybe. 

Mennyire időigényes és mekkora felfordulással jár a redőny szerelés? 

A redőnyöket méretre gyártva szállítjuk a telepítési helyszínére, ezért a redőnyszerelés gyors és minimális felfordulással, kosszal jár.  

Mennyi garancia van a termékekre? 

Minden általunk legyártott és beépített termékre, mint például redőny, szúnyogháló, szalagfüggöny, roletta, reluxa, napellenző 2 év garanciát vállalunk rendeltetésszerű használat esetén. Motorokra 5 év, vezérlésekre 2 év garanciát vállalunk. 

Ha a redőnyt a vihar megrongálja, az is garanciális? 

A vihar kár nem garanciális, viszont jó tudni, hogy a vihar által okozott redőnykárt a biztosítók a garancia elévülése után is a redőnyjavításról kiállított számla ellenében kifizetik Önnek. (Természetesen függ a biztosítási szerződéstől!)