Kedves Ügyfeleink! Üzletünk November 23-án szombaton technikai okok miatt ZÁRVA tart. A megrendeléssel kapcsolatban emailben keressenek fel minket. Megértésüket köszönjük!

Telefon: +36 30 944 9448                         Email: info@bestroll.hu                                                

GYIK

Redőnymotorral kapcsolatos kérdések

Meglévő redőnybe lehet motort beépíteni?

Műanyag redőnyt is lehet motorosan használni?

Van-e lehetőség régi faredőnyök motorizálására?

A ház építése a tervezés szakaszában van. Ha motoros redőnyt szeretnének, milyen megoldások léteznek?

A redőnyök toktól függetlenül, bármelyik változat lehet motoros?

Befolyásolja-e a szúnyoghálóval kombinált redőnyök motorizálását a beépített szúnyogháló?

Mennyi garancia van a redőnymotorokra és vezérlésekre?

Milyen típusú távirányítók hangolhatók össze a Best Roll kft. által forgalmazott redőnymotorokkal?

Van lehetőség arra, hogy egy távirányítóval egyszerre akár több redőny is irányítható legyen?

Wifi vezérlésű redőnymotor esetén milyen előkészületek szükségesek?

 

Felmérés, Ajánlat, Fizetés, Garancia

Szükség van helyszíni felmérésre megrendelés esetén?

Kell fizetni a helyszíni felmérésért, szaktanácsadásért?

Mi a megrendelés menete?

Kell előleget fizetni?

Mennyi idő telik el a megrendelés és a beépítés között?

Mennyire időigényes és mekkora felfordulással jár a redőny szerelés?

Mennyi garancia van a termékekre?

Ha a redőnyt a vihar megrongálja, az is garanciális?

Megvásárolt termék szavatosság

Az üzletben megvásárolt termék nem hibás, egyszerűen nem felel meg vagy meggondolta magát a vásárló. Mit tud tenni ez esetben?

Visszakövetelhetem a vételárat olyan termék esetén, amelyet kifejezetten a saját kívánságomra, egyedi utasításaim alapján készítettek, állítottak elő?